Paniekaanvallen Voorkomen

Paniekaanvallen voorkomen

 

Paniekaanvallen voorkomen wat kan je daarvoor doen? Ik zal je tips geven voor het voorkomen van aanvallen van paniek. Ik zal je tevens vertellen wat de onderliggende oorzaak van deze aanvallen is én hoe deze oorzaak is op te lossen.
Paniekaanvallen coachBeste lezer,

Mijn naam is Jan Heering. Ik ben Mental Coach en mijn specialisatie is het snel oplossen
van emotionele klachten zoals paniekaanvallen.

Ik heb inmiddels al bijna 20 boeken over aanpakken en oplossen van een groot aantal
emotionele klachten op mijn naam staan.

In mijn praktijk heb ik van velen die last hadden van aanvallen van paniek geholpen om dit achter zich te laten.

Ik zal je tips geven waarmee je een goede stap kunt maken voor het paniekaanvallen voorkomen. Ik zal je daarna uitleggen wat de onderliggende oorzaak van deze aanvallen is en hoe je dit kunt oplossen.

Klik NU hier voor paniekaanvallen oplossen

 

Paniekaanvallen Voorkomen Tips

In heb hier een opsomming gemaakt van om een paniek aanval te voorkomen. Lees de tips door en volg deze adviezen op.

 

Eet gezond

Om mentaal en lichamelijk goed te kunnen functioneren is het nodig dat je gezonde voeding tot je neemt. Krijg je voldoende gezonde voeding binnen, dan zullen er geen tekorten in voedingsstoffen ontstaan. Hierdoor ben je niet alleen lichamelijk maar ook mentaal veel weerbaarder.

Let erop dat je suiker zo min mogelijk gebruikt.
Omega-3 vetzuren

Het is bewezen dat Omega-3 vetzuren goed zijn voor lichaam en geest. Je kunt Omega-3 vetzuren binnen krijgen door regelmatig (2 maal per week) vette vis te eten.

Deze soorten vette vis zijn: haring, zalm, sardines, ansjovis en makreel (makkelijk te onthouden: alle vis waar één letter a inzit) en in de ouderwetse Noorse levertraan.

Daarnaast kan je natuurlijk ook visoliecapsules innemen.
Wees voorzichtig met cafeïne

Cafeïne kan de aanmaak van adrenaline in je lichaam stimuleren. Ben je hier gevoelig voor, dan kan je last krijgen van hartkloppingen, beven en duizeligheid. Deze symptomen kunnen een paniekaanval tot gevolg hebben.
Sport regelmatig

Door regelmatig, 3 keer per weer een half uur, te sporten ga jij je weer goed voelen. Bij het sporten komen namelijk beta-endorfinen vrij. Deze stoffen zorgen ervoor dat je een goed gevoel krijgt. Andere voordelen zijn een beter uithoudingsvermogen en meer energie.
Rust goed uit

Zorg voor voldoende rust en slaap voldoende lang. Je zult veel sneller last krijgen van een paniekaanval wanneer je niet uitgerust bent.
Paniekaanvallen voorkomen met ademhalingsoefening

Voel je een paniekaanval opkomen, dan kan je de volgende oefening doen:

Ga rechtop zitten of staan.

Druk met je rechterduim je rechterneusgat dicht.

Adem rustig in door je linkerneusgat.

Druk na volledige inademing je linkerneusgat dicht met je rechterwijsvinger.
Haal je rechterduim van je rechterneusgat en adem rustig door het rechterneusgat uit.

Herhaal deze ademhaling totdat jij je weer rustig en ontspannen voelt.
Zout op de tong

Voel je dat de paniek aan het opkomen is, dan kan je als een soort laatste redmiddel een beetje zout op je tong doen. Het paniekgevoel kan daardoor wegzakken.

Klik NU hier voor paniekaanvallen oplossen

 

Paniekaanvallen voorkomen door de oorzaak op te lossen

Recentelijk is gebleken dat een paniekaanval ontstaat door een verstoring in het energetisch systeem van je lichaam.

Deze verstoringen in je energiesysteem zijn het gevolg van onverwerkte emoties. Onverwerkte emoties zijn veelal onbewust. Je weet dus niet dat je ze hebt (en er last van hebt).

Als gevolg van de verstoringen in je energiesysteem ontstaan emotionele klachten zoals paniekaanvallen.

Door het opheffen van deze verstoringen zijn paniekaanvallen te voorkomen.
Als jij wilt weten hoe jij je paniekaanvallen voor eens een altijd kunt voorkomen, ga dan naar…

Klik NU hier voor paniekaanvallen oplossen

 

 

 

 

 

 

Zonder Paniekaanvallen sitemap

Paniekaanval Voorkomen disclaimer

Paniekaanval wikipedia

entire copyright zonderpaniekaanvallen.nl

 
< link href="https://plus.google.com/117356544468005560574/posts" rel="author" / >